Chcete poradit?
Dotaz:
Při pokusu o načtení výpisu z účtu pomocí tlačítka Homebanking se zobrazí chybové hlášení: Bankovní účet "číslo účtu", přiřazený vybrané dokladové řadě, neodpovídá číslu účtu "číslo účtu" v importovaném výpisu. Import se neprovede, jak tento problém řešit?
Řešení:
Pokud máte výpis ve formátu ABO, tak proveďte následující:
1. Otevřete nabídku Ostatní - Nastavení firmy - Homebanking.
2. Zde pro ten konkrétní účet nastavte formát souborů z ABO na ABOOL.
🗙
Probíhá připojování k webu kastnersw.cz ...
Pokud to trvá delší dobu, tak:
• může být problém v internetovém připojení
• nebo probíhá update serveru
• můžete zkusit stránku otevřít v novém okně
Prebieha pripájanie k webu kastnersw.cz ...
Ak to trvá dlho, tak:
• môže byť problém v internetovom pripojení
• alebo prebieha update serveru
• môžete skúsiť stránku otvoriť v novom okne