Chcete poradit?

Problém při načtení výpisu přes Homebanking

Dotaz:

Při pokusu o načtení výpisu z účtu pomocí tlačítka Homebanking se zobrazí chybové hlášení: Bankovní účet "číslo účtu", přiřazený vybrané dokladové řadě, neodpovídá číslu účtu "číslo účtu" v importovaném výpisu. Import se neprovede, jak tento problém řešit?

Řešení:

Pokud máte výpis ve formátu ABO, tak proveďte následující:
1. Otevřete nabídku Ostatní - Nastavení firmy - Homebanking.
2. Zde pro ten konkrétní účet nastavte formát souborů z ABO na ABOOL.

Cookies

Tento web používá cookies.

Povolit ukládání cookies

Aby tento web fungoval, potřebujeme váš souhlas
s ukládáním informací (cookies). Jejich povolením nám také umožníte využívat uložené informace pro zlepšování webu a marketing.

Zakázat vše

Objevila se neočekávaná chyba. Klepněte prosím na Obnovit stránku

🗙

Probíhá připojování k webu kastnersw.cz ...

Pokud to trvá delší dobu, tak:

• může být problém v internetovém připojení

• nebo probíhá update serveru

• můžete zkusit stránku otevřít v novém okně

Prebieha pripájanie k webu kastnersw.cz ...

Ak to trvá dlho, tak:

• môže byť problém v internetovom pripojení

• alebo prebieha update serveru

• môžete skúsiť stránku otvoriť v novom okne