Pro uživatele programu ENTER pokladna je k dispozici linka technické podpory na čísle
Než zavoláte nebo napíšete zvůj dotaz, doporučujeme mrknout na časté dotazy, kde najdete řešení nejfrekventovanějších problémů.
Provozní doba telefonické technické podpory je v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hod. Pokud váš dotaz není akutní, pošlete nám prosím e-mail pomocí kontaktního formuláře.
Po konzultaci s pracovníkem technické podpory je možné dohodnout vzdálené připojení, kdy vám pomůžeme přímo na vašem počíači. Pro připojení přejděte na stránku on-line podpory.
Školení, konzultace nebo technickou pomoc provádíme on-line (pomocí vzdáleného připojení přes internet) prostřednictvím programu TeamViewer.
Výhodou je, že školitel nebo pracovník technické podpory se může celou dobu věnovat vašim konkrétním požadavkům.
Cena je 500,- Kč za každou započatou hodinu. Technickou pomoc do půl hodiny poskytneme zdarma.
Pro školení musíte mít počítač s připojenými reproduktory a mikrofonem.
V případě zájmu o školení nebo konzultaci kontaktujte pracovníky technické podpory.
Servisní zásahy, školení, konzultace ani jiný servis, kdy by technik cestoval přímo k uživateli, neposkytujeme. ENTER pokladna je software, který nevyžaduje specializovanou instalaci ani údržbu. Většinu problémů pomohou vyřešit pracovníci technické podpory po telefonu. V případech, kdy je to vhodnější nebo rychlejší, mohou využít vzdálený přístup k počítači, pomocí kterého pracují stejně, jako by byli přímo u vás.
Pokud je pro vyřešení problému nebo dotazu nezbytné předat technické podpoře data uživatele, dodržujeme přísné podmínky pro jejich zabezpečení. Podrobnosti najdete v prohlášení.
Uživatelská zóna je zabezpečená stránka, na které uživatel programu najde veškeré informace související se zakoupenou licencí. Přístup k uživatelské zóně je zabezpečen identifikačním kódem a heslem. Po přihlášení zde můžete:
Přístupové údaje dostává každý uživatel automaticky se zakoupenou licencí.