Chcete poradit?
Dotaz:
Zákazník vrátil celý nákup nebo jen jednu položku. Jak stornovat nákup nebo jeho část?
Řešení:
Pokud potřebujete stornovat již vystavenou celou účtenku, běžte do archivu (volba "Archiv účtenek"), vyberte požadovanou účtenku a použijte tlačítko "Stornovat účtenku". Nemějte při tom rozpracovanou novou účtenku. Z účtenky v archivu se vytvoří nové se záporným množstvím všech položek. Tu pak normálně ukončíte a můžete z ní vytisknout zákazníkovi doklad.
V případě, že potřebujete stornovat jen část nákupu, vytvořte novou účtenku a zadejte stornovávané položky s mínusovým množstvím.
Pokud chcete jen zrušit právě rozpracovanou novou účtenku, použijte funkci (účtenky na pravé tlačítko myši), kde najdete volbu "Smazat účtenku".
🗙
Probíhá připojování k webu kastnersw.cz ...
Pokud to trvá delší dobu, tak:
• může být problém v internetovém připojení
• nebo probíhá update serveru
• můžete zkusit stránku otevřít v novém okně
Prebieha pripájanie k webu kastnersw.cz ...
Ak to trvá dlho, tak:
• môže byť problém v internetovom pripojení
• alebo prebieha update serveru
• môžete skúsiť stránku otvoriť v novom okne