Časté dotazy


Jak stornovat účtenku za vrácené zboží


Dotaz:
Zákazník vrátil celý nákup nebo jen jednu položku. Jak stornovat nákup nebo jeho část v kontextu EET?

Řešení:
Pokud potřebujete stornovat již vystavenou celou účtenku, běžte do archivu (volba "Archiv účtenek"), vyberte požadovanou účtenku a použijte tlačítko "Stornovat účtenku". Nemějte při tom rozpracovanou novou účtenku. Z účtenky v archivu se vytvoří nové se záporným množstvím všech položek. Tu pak normálně ukončíte a můžete z ní vytisknout zákazníkovi doklad. Tato účtenka se odešle na EET, čímž se původní stornuje.

V případě, že potřebujete stornovat jen část nákupu, vytvořte novou účtenku a zadejte stornovávané položky s mínusovým množstvím.

Pokud chcete jen zrušit právě rozpracovanou novou účtenku, použijte funkci (účtenky na pravé tlačítko myši), kde najdete volbu "Smazat účtenku".

Zpět na seznam řešení

Na EET stačí mobil nebo PC - vyzkoušejte ZDARMA