Chcete poradit?

Jak stornovat účtenku za vrácené zboží

Dotaz:

Zákazník vrátil celý nákup nebo jen jednu položku. Jak stornovat nákup nebo jeho část?

Řešení:

Pokud potřebujete stornovat již vystavenou celou účtenku, běžte do archivu (volba "Archiv účtenek"), vyberte požadovanou účtenku a použijte tlačítko "Stornovat účtenku". Nemějte při tom rozpracovanou novou účtenku. Z účtenky v archivu se vytvoří nové se záporným množstvím všech položek. Tu pak normálně ukončíte a můžete z ní vytisknout zákazníkovi doklad. 

V případě, že potřebujete stornovat jen část nákupu, vytvořte novou účtenku a zadejte stornovávané položky s mínusovým množstvím. 

Pokud chcete jen zrušit právě rozpracovanou novou účtenku, použijte funkci (účtenky na pravé tlačítko myši), kde najdete volbu "Smazat účtenku".

 

Cookies

Tento web používá cookies.

Povolit ukládání cookies

Aby tento web fungoval, potřebujeme váš souhlas
s ukládáním informací (cookies). Jejich povolením nám také umožníte využívat uložené informace pro zlepšování webu a marketing.

Zakázat vše

Objevila se neočekávaná chyba. Klepněte prosím na Obnovit stránku

🗙

Probíhá připojování k webu kastnersw.cz ...

Pokud to trvá delší dobu, tak:

• může být problém v internetovém připojení

• nebo probíhá update serveru

• můžete zkusit stránku otevřít v novém okně

Prebieha pripájanie k webu kastnersw.cz ...

Ak to trvá dlho, tak:

• môže byť problém v internetovom pripojení

• alebo prebieha update serveru

• môžete skúsiť stránku otvoriť v novom okne