Časté dotazy


Jak stornovat účtenku za vrácené zboží


Dotaz:
Zákazník vrátil celý nákup nebo jen jednu položku. Jak stornovat nákup nebo jeho část v kontextu EET?

Řešení:
Pokud potřebujete stornovat již vystavenou celou účtenku, běžte do archivu (volba "Archiv účtenek"), vyberte požadovanou účtenku a použijte tlačítko "Stornovat účtenku". Nemějte při tom rozpracovanou novou účtenku. Z účtenky v archivu se vytvoří nové se záporným množstvím všech položek. Tu pak normálně ukončíte a můžete z ní vytisknout zákazníkovi doklad. Tato účtenka se odešle na EET, čímž se původní stornuje.

V případě, že potřebujete stornovat jen část nákupu, vytvořte novou účtenku a zadejte stornovávané položky s mínusovým množstvím.

Pokud chcete jen zrušit právě rozpracovanou novou účtenku, použijte funkci (účtenky na pravé tlačítko myši), kde najdete volbu "Smazat účtenku".

Zpět na seznam řešení

EET POKLADNA A FAKTURACE v mobilu nebo na notebooku - vyzkoušejte ZDARMA