Časté dotazy


Co dělat, když program hlásí chyby komunikace při přístupu na EET server nebo na weby výrobce programu


Dotaz:
Jak řešit problémy, když program nemůže odeslat EET, nejde nastavit licence, stáhnout aktualizace apod.

Řešení:
Problém může být buď v přísném nastavení firewallu nebo v používání proxy (bývá to zpravidla ve vetších organizacích).

Pokud používáte proxy server, je potřeba mít nastavený přítup přes něj v systému Windows. Nastavení lze zkontrolovat v Možnostech internetu (nastavuje se v Internet exploreru nebo v Ovládacích panelech, Možnosti internetu, viz obrázek)



Dále je potřeba, aby firewall neblokoval komunikaci na tyto adresy:

https://kastnersw.cz
https://dokl.cz
https://prod.eet.cz:443/eet/services/EETServiceSOAP/v3

Přístup na adresy webů https://dokl.cz a https://kastnersw.cz můžete ověřit jejich otevřením v Internet exploreru (ne však v jiném internetovém prohlížeči). Pokud se na tyto adresy dostanete přes Internet explorer, mělo by to být v pořádku.

EET se odesílá na adresu https://prod.eet.cz:443/eet/services/EETServiceSOAP/v3, tu však přes prohlížeč nelze prověřit.

Pokud ani po uvedených nastaveních něco nebude fungovat, obraťte se na svého správce sítě a předejte mu zde uvedené informace. Pokud ani on problém nevyřeší, tak kontaktujte technickou podporu programu, pokusíme se vám pomoct. Doporučujeme poslat e-mail z programu volbou "Nástroje / Technická popdora / E-mail". Tím se pošle i výlis chybových hlášení, který nám pomůže hledat příčinu problému.

Zpět na seznam řešení

Vyzkoušejte naši EET pokladnu