Chcete poradit?
Dotaz:
V bezplatné verzi se někdy mohl objevit text DEMO na účtence a EET se neodeslalo.
Řešení:
V starších verzích programu než 1.18.7.4, se při nedostupném internetu (když se program nemohl spojit s licenčním serverem), přepnul program do DEMO módu. Na účtence se objevil text DEMO a EET nebylo odeslané (účtenka se pouze ověřila na správnost EET údajů).
Pokud máte tento problém nebo jste vydali nějaké účtenky s nápisem DEMO, zaktualizujte si program na poslední verzi. Pokud přesto nápis DEMO na účtence nezmizí, restartujte počítač.
Pak zkontrolujte v archivu účtenek, jestli nebyly některé účtenky odeslané jako ověřovací (text "Ověřovací" ve sloupci EET). Pokud ano, tak je odešlete na EET tak, že na řádku v archivu stisknete pravé tlačítko myši a použijete volbu "Převést testovací na ostré EET a odeslat".
Pokud máte účtenek v archivu hodně, najeďte myší na záhlaví sloupce EET a klepněte myší na ikonku filtru - trychtýře a vyberte volbu "Ověřovací", pokud tam je. Tím vyfiltrujete jen účtenky v ověřovacím modu.
🗙
Probíhá připojování k webu kastnersw.cz ...
Pokud to trvá delší dobu, tak:
• může být problém v internetovém připojení
• nebo probíhá update serveru
• můžete zkusit stránku otevřít v novém okně
Prebieha pripájanie k webu kastnersw.cz ...
Ak to trvá dlho, tak:
• môže byť problém v internetovom pripojení
• alebo prebieha update serveru
• môžete skúsiť stránku otvoriť v novom okne