Chcete poradit?

Jak se zbavit textu DEMO na účtence v bezplatné verzi

Dotaz:

V bezplatné verzi se někdy mohl objevit text DEMO na účtence a EET se neodeslalo.

Řešení:

V starších verzích programu než 1.18.7.4, se při nedostupném internetu (když se program nemohl spojit s licenčním serverem), přepnul program do DEMO módu. Na účtence se objevil text DEMO a EET nebylo odeslané (účtenka se pouze ověřila na správnost EET údajů).

Pokud máte tento problém nebo jste vydali nějaké účtenky s nápisem DEMO, zaktualizujte si program na poslední verzi. Pokud přesto nápis DEMO na účtence nezmizí, restartujte počítač.

Pak zkontrolujte v archivu účtenek, jestli nebyly některé účtenky odeslané jako ověřovací (text "Ověřovací" ve sloupci EET). Pokud ano, tak je odešlete na EET tak, že na řádku v archivu stisknete pravé tlačítko myši a použijete volbu "Převést testovací na ostré EET a odeslat".

Pokud máte účtenek v archivu hodně, najeďte myší na záhlaví sloupce EET a klepněte myší na ikonku filtru - trychtýře a vyberte volbu "Ověřovací", pokud tam je. Tím vyfiltrujete jen účtenky v ověřovacím modu.

Cookies

Tento web používá cookies.

Povolit ukládání cookies

Aby tento web fungoval, potřebujeme váš souhlas
s ukládáním informací (cookies). Jejich povolením nám také umožníte využívat uložené informace pro zlepšování webu a marketing.

Zakázat vše

Objevila se neočekávaná chyba. Klepněte prosím na Obnovit stránku

🗙

Probíhá připojování k webu kastnersw.cz ...

Pokud to trvá delší dobu, tak:

• může být problém v internetovém připojení

• nebo probíhá update serveru

• můžete zkusit stránku otevřít v novém okně

Prebieha pripájanie k webu kastnersw.cz ...

Ak to trvá dlho, tak:

• môže byť problém v internetovom pripojení

• alebo prebieha update serveru

• môžete skúsiť stránku otvoriť v novom okne