Časté dotazy


Jak obnovit certifikát pro EET


Dotaz:
Vyprší mi platnost certifikátu pro EET, co mám udělat?

Řešení:
Podpisové certifikáty na EET jsou vystavovány s platností na tři roky. Před vypršením certifikátu si musíte vytvořit nový.

Nový certifikát si vytvoříte stejným způsobem, jak jste si vygenerovali původní certifikát při registraci na EET.

1) Přejděte na webovou stránku Daňového portálu - Služby EET.

2) Klikněte na odkaz Správa údajů evidence tržeb a vyplňte přihlašovací údaje (ty jste získali při vyplnění žádosti o autentizační údaje v minulosti). Dále opište bezpečnostní kód a klepněte na tlačítko Přihlásit.

Přihlášení k EET službě - obrázek

3) Vyberte službu Certifikáty.

4) Klepněte na tlačítko Nový certifikát a na dále na odkaz Vytvořit žádost v prohlížeči.

5) Vložte heslo pro soukromý klíč - vymyslete si libovolné heslo (doporučujeme minimální délku 10 znaků, použít malá i velká písmena a čísla). Heslo si poznamenejte, budete jej potřebovat.

6) Klepněte na tlačítko Odeslat žádost.

7) Nový certifikát se během chvilky objeví. Potom klepněte na tlačítko Vytvořit exportní soubor a vložte heslo (které jste před chvílí zadali).

Stažení certifikátu - obrázek

8) Klepněte na tlačítko Vytvořit exportní soubor. Soubor bude obsahovat číselný název a bude mít příponu p12. Soubor uložte např. do složky Stažené soubory.

9) Otevřete Enter pokladnu a vyberte nabídku Nástroje / Nastavení programu a na záložce Základní klepněte na tlačítko Procházet-obrázek a vyberte certifikát ve složce, kam jse si jej uložili (např. Stažené soubory). Na dotaz, zda chcete certifikát uložit do složky programu, odpovězte ano. Nakonec doplňte heslo k certifikátu.

Nastavení certifikátu - obrázek

Zpět na seznam řešení

Vyzkoušejte naši EET pokladnu