Chcete poradit?
Dotaz:
Potřebuji přesunout ENTER pokladnu včetně dat na nový počítač (z důvodu poruchy nebo výměny původního PC) .
Řešení:
Pokud potřebujete přesunout ENTER pokladnu na jiný počítač a na původním ji nebudete dále provozovat, není třeba kupovat novu licenci ani ji rozšiřovat na víc zařízení.
Postupujte takto:
1) Na starém PC vytvořte zálohu dat v programu ENTER pokladna (vyberte volbu Nástroje / Zálohovat data). Soubor se zálohou zkopírujte na nový počítač (např. pomocí Flash disku) do libovolné složky (např. Plocha). Výchozí složka pro zálohy programu je C:/ZALOHY.
2) Na novém PC nainstalujte program ENTER pokladna. Instalační soubor můžete stáhnout zde
3) Po dokončení instalace na novém PC spusťte ENTER pokladnu a zadejte licenci (doslal(a) jste ji e-mailem po úhradě licenčního poplatku a najdete ji také v uživatelské zóně uživatelské zóně).
4) Obnovte zálohu dat (vyberte volbu Nástroje / Obnovit data ze zálohy). Cestu nastavte k souboru se zálohou (který jste přenesl(a) např. pomocí Flash disku - složka Plocha).
Poznámka:
V případě, že původní počítač nemáte funkční, ale máte k dispozici zálohu dat, pak začnete až bodem 2) . Pokud zálohu nemáte a ani se nijak nedostanete k datům na disku původního počítače, pak jen nainstalujte ENTER pokladnu dle bodů 2) a 3), vyplňte si potřebné údaje do nastavení programu, případně do ceníku, a můžete pokračovat v práci. Číslo účtenky si nastavte na nějaké vyšší, než bylo poslední použité, při uzavírání první účtenky klepnutím na číslo účtenky.
🗙
Probíhá připojování k webu kastnersw.cz ...
Pokud to trvá delší dobu, tak:
• může být problém v internetovém připojení
• nebo probíhá update serveru
• můžete zkusit stránku otevřít v novém okně
Prebieha pripájanie k webu kastnersw.cz ...
Ak to trvá dlho, tak:
• môže byť problém v internetovom pripojení
• alebo prebieha update serveru
• môžete skúsiť stránku otvoriť v novom okne