Časté dotazy


Jak elektronicky podepsat a uložit formulář ve formátu PDF


Dotaz:
Je možné použít kvalifikovaný certifikát pro podepsání formuláře?

Řešení:
Každý formulář ve FORM studiu je možné uložit ve formátu PDF. Pokud vlastníte platný elektronický podpis (kvalifikovaný certifikát), můžete také PDF soubor elektronicky podepsat.

1. Otevřete formulář a klepněte Tisk.
2. Zaškrtněte možnost Podepsat elektronicky PDF a klepněte na tlačítko Certifikát. Vyberte certifikát pro podpis.
3. Zaškrtněte možnost Zobrazit podpis v textu dokumentu.
4. Klepněte na tlačítko Náhled pro pozdější uložení nebo E-mail pro odeslání.

podepsat pdf

Pokud používáte pro zobrazení náhledu Adobe Reader, můžete v PDF souboru vidět hlášení, že podpisy nejsou v pořádku.

Adobe_podpis_problem.png, 77kB

Program Adobe Reader v tomto případě nepřebírá certifikáty z úložiště Windows. Změňte nastavení Adobe Readeru - vyberte volbu Úpravy/Předvolby/Zabezpečení. Zde klepněte na tlačítko Další předvolby a přepněte se do karty Integrace s Windows. Zaškrtněte údaje Ověřování podpisů a Ověřování certifikovaných dokumentů. Návod je určený pro Adobe Reader 9 CZ.

Zpět na seznam řešení

EET         POKLADNA A FAKTURACE v mobilu nebo na notebooku         vyzkoušejte ZDARMA