Pro uživatele programu Stereo je k dispozici linka technické podpory na čísle
Než zavoláte nebo napíšete zvůj dotaz, doporučujeme mrknout na informace a časté dotazy, kde najdete řešení nejfrekventovanějších problémů.
Provozní doba telefonické technické podpory je v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hod. Od 6. ledna do konce března je linka v provozu do 17:00 hod. Pokud váš dotaz není akutní, pošlete nám prosím e-mail pomocí kontaktního formuláře.
Po konzultaci s pracovníkem technické podpory je možné dohodnout vzdálené připojení, kdy vám pomůžeme přímo na vašem počíači. Pro připojení přejděte na stránku on-line podpory.
Školení, konzultace nebo technickou pomoc provádíme on-line (pomocí vzdáleného připojení přes internet) prostřednictvím programu TeamViewer.
Výhodou je, že školitel nebo pracovník technické podpory se může celou dobu věnovat vašim konkrétním požadavkům.
Cena je 500,- Kč za každou započatou hodinu. Technickou pomoc do půl hodiny poskytneme zdarma.
Pro školení musíte mít počítač s připojenými reproduktory a mikrofonem.
V případě zájmu o školení nebo konzultaci kontaktujte pracovníky technické podpory.
Servisní zásahy, školení, konzultace ani jiný servis, kdy by technik cestoval přímo k uživateli, neposkytujeme. Stereo je software, který nevyžaduje specializovanou instalaci ani údržbu. Většinu problémů pomohou vyřešit pracovníci technické podpory po telefonu. V případech, kdy je to vhodnější nebo rychlejší, mohou využít vzdálený přístup k počítači, pomocí kterého pracují stejně, jako by byli přímo u vás.
Převod dat z verze předchozího roku spustíte v programu volbou Soubor/ Import. Pokud chcete převést data z programu Stereo přes více roků, kdy jste neměli zakoupenou službu Servis, můžeme vám s tím pomoci. Cena služby je 500,- Kč nezávisle na počtu let a počtu převáděných firem.
Pokud chcete přejít na Stereo z jiného programu, pokusíme se vám pomoci s převodem adresáře a skladových karet. Kontaktujte technickou podporu, kde se dozvíte, jak přejít co nejjednodušším způsobem.
Pokud je pro vyřešení problému nebo dotazu nezbytné předat technické podpoře data uživatele, dodržujeme přísné podmínky pro jejich zabezpečení. Podrobnosti najdete v prohlášení.
Uživatelská zóna je zabezpečená stránka, na které uživatel programu FORM studio nebo Stereo najde veškeré informace související se zakoupenou licencí. Přístup k uživatelské zóně je zabezpečen identifikačním kódem a heslem. Po přihlášení zde můžete:
Přístupové údaje dostává každý uživatel automaticky se zakoupenou licencí.