Chcete poradit?
Dotaz:
Po načtení bankovního výpisu z homebankingu se po opravě položky a následném uložení zobrazuje hlášení: Je zadaná jiná měna platby Kč a částka v jiné měně je nula. Toto hlášení se zobrazuje i v údržbě dat. Jak tento problém řešit? Jedná se o verzi Stereo 2011, ve verzi Stereo 2010 se tento problém neobjevoval.
Řešení:
Tento problém opravíme v některé z dalších aktualizací v průběhu ledna. Nyní můžete upozornění buď ignorovat a nebo údaj jiná měna platby v položce vymažte. Pokud jej nevidíte v pohledu, tak si jej doplňte přes úpravu pohledu.
V údržbě dat zatím toto varování ignorujte.
🗙
Probíhá připojování k webu kastnersw.cz ...
Pokud to trvá delší dobu, tak:
• může být problém v internetovém připojení
• nebo probíhá update serveru
• můžete zkusit stránku otevřít v novém okně
Prebieha pripájanie k webu kastnersw.cz ...
Ak to trvá dlho, tak:
• môže byť problém v internetovom pripojení
• alebo prebieha update serveru
• môžete skúsiť stránku otvoriť v novom okne