Chcete poradit?
Dotaz:
Jak ve stereu řešit elektronickou evidenci tržeb?
Řešení:
Nastavení
Vyberte volbu Ostatní / Nastavení firmy / Evidence EET a doplňte potřebné údaje včetně cesty k certifikátu. Jakmile údaje doplníte, stiskněte tlačítko Ověřit. Tím otestujete, zda spojení se servery EET funguje správně.
Registrace tržby
Po vytvoření pokladního dokladu nebo vystavené faktury vyberte volbu Funkce / Registrovat tržbu EET. Po registraci se zobrazí tiskový náhled s účtenkou. Účtenka se vytiskne i v případě, že se registrace nezdaří. Registraci potom dokončíte později po odstranění problémů s připojením k internetu.
Výpadek internetu - nepodařilo se zaregistrovat tržbu
Program uloží účtenku k pozdější registraci. Po zprovoznění připojení k internetu provedete opětovný pokus o registraci účtenky v agendě Nákup a prodej / Účtenky EET pomocí funkce Odeslat neregistrované účtenky do EET.
Stereo 2017 při spuštění a při ukončení programu kontroluje existenci neodeslaných účtenek ve všech firmách a tím vás upozorní na nutnost odeslání neregistrovaných účtenek. Neregistrované účtenky se v seznamu zobrazí červeně.
Storno účtenky
Zadejte výdajový pokladní doklad nebo dobropis a zaregistrujte tržbu EET. Tržby se v tomto případě odešlou záporně.
Předcházení problémům
Zaregistrovaná účtenka je spojená s původním dokladem (například s příjmovým pokladním dokladem). Pokud změníte původní doklad (např. změníte částku, datum..), ztratíte zároveň propojení dokladu s účtenkou EET.
Další informace najdete na webu etrzby.cz.
Systém EET není možné z technických důvodů provozovat na Windows XP.
🗙
Probíhá připojování k webu kastnersw.cz ...
Pokud to trvá delší dobu, tak:
• může být problém v internetovém připojení
• nebo probíhá update serveru
• můžete zkusit stránku otevřít v novém okně
Prebieha pripájanie k webu kastnersw.cz ...
Ak to trvá dlho, tak:
• môže byť problém v internetovom pripojení
• alebo prebieha update serveru
• môžete skúsiť stránku otvoriť v novom okne