Pro uživatele programu FORM studio je k dispozici linka technické podpory na čísle
Než zavoláte nebo napíšete svůj dotaz, doporučujeme mrknout na informace a časté dotazy, kde najdete řešení nejfrekventovanějších problémů.
Provozní doba telefonické technické podpory je v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hod. Od 6. ledna do konce března je linka v provozu do 17:00 hod. Pokud váš dotaz není akutní, pošlete nám prosím e-mail pomocí kontaktního formuláře.
Po konzultaci s pracovníkem technické podpory je možné dohodnout vzdálené připojení, kdy vám pomůžeme přímo na vašem počíači. Pro připojení přejděte na stránku on-line podpory.
Školení, konzultace nebo technickou pomoc provádíme on-line (pomocí vzdáleného připojení přes internet) prostřednictvím programu TeamViewer.
Výhodou je, že školitel nebo pracovník technické podpory se může celou dobu věnovat vašim konkrétním požadavkům.
Cena je 500,- Kč za každou započatou hodinu. Technickou pomoc do půl hodiny poskytneme zdarma.
Pro školení musíte mít počítač s připojenými reproduktory a mikrofonem.
V případě zájmu o školení nebo konzultaci kontaktujte pracovníky technické podpory.
Pokud je pro vyřešení problému nebo dotazu nezbytné předat technické podpoře data uživatele, dodržujeme přísné podmínky pro jejich zabezpečení. Podrobnosti najdete v prohlášení.
Uživatelská zóna je zabezpečená stránka, na které uživatel programu FORM studio nebo Stereo najde veškeré informace související se zakoupenou licencí. Přístup k uživatelské zóně je zabezpečen identifikačním kódem a heslem. Po přihlášení zde můžete:
Přístupové údaje dostává každý uživatel automaticky se zakoupenou licencí.